19 October 2015

Catrice - Treasure Trove - November 2015 - January 2016

This post is available in German and English

Von Mitte November bis Mitte Januar nächsten Jahres wird es von Catrice eine neue Limited Edition mit dem Namen Treasure Trove (zu deutsch Schatzfund) geben. Die Produkte sind laut Hersteller für ein festliches Makeup in den Feiertagen gedacht und dazu passen die Farben wirklich hervorragend  Schön finde ich die neue Form der Nagellackflaschen, die sich wirklich schön in meinem Nagellackregal machen würde *lach* Ich bin gespannt ob das Lackieren dadurch nicht erschwert wird.

Spontan gefallen mir die obersten zwei Nagellacke, der pinke sowie der rote Lippenstift und der Blush am besten. Die Palette wird matte, aber auch schimmernde Lidschatten enthalten und ich bin auf ihre Qualität gespannt.


xXx English Version
I'm very excited for the new limited edition called Tresure Trove by the brand Catrice. It will be avaible from middle of November till middle of January 2016 and I'm absolutely in love with the it's colours! They are supposed to represent the festive season and I think they do that very well ♥ I especially like the shape of the nail polish, it's an eye-catcher. But I hope painting nails won't be made more difficult because of that.

I love the pink and red lipsticks; the blush looks nice on the photos but I'll have to take a closer look at it when I see the limited edition in the stores. The eyeshadow palette has matt and shiny colours and I hope the quality's good. But so far I'd only go for the nail polish and the lipsticks.




  • Nail Polish: 3,49€
  • Lipstick: 3,99€
  • Eyeshadow Palette: 7,99€
  • Highlighter: 4,49€
  • Blush: 4,49€
  • Golden Liquid Liner: 2,99€

Welches Produkt gefällt euch am besten? 
What product do you like best?

4 comments:

  1. Hallo Anna, diese LE ist eine Augenweide, wie ich finde. passt perfekt in die Vorweihnachtszeit. Damit kann man mich immer ködern. Ich wünsche Dir einen schönen Tag. Liebe Grüße Jana von Magische Farbwelt

    ReplyDelete
  2. Oh che belli i rossetti!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    ReplyDelete
  3. Interesting beauty products.We keep in touch. xx

    ReplyDelete
  4. All of this looks amazing... especially the nail polishes and the lipsticks... the eyeshadow palette looks amazing too but I have too many nude eyeshadows :)
    We do not have Catrice here in Finland... we just recently got Essence so maybe we one day will get Catrice too :)
    xx

    ReplyDelete