31 December 2015

OPI - Do you have this color in Stock-holm?

This post is available in German and English

OPI gehört für mich definitiv zu den Marken, die sich die kreativsten Namen für ihre Nagellacke ausdenken - mein absoluter Favourit ist dabei Lincoln Park After Dark (hach, es reimt sich einfach so schön ). Aber auch der Nagellack, den ich euch heute vorstellen möchte, hat einen besonderen Namen - Do you have this color in Stock-holm? Der tiefere Sinn dieser Namensgebung wird sich mir glaube ich nie erschließen, aber dennoch klingt es für mich einzigartig ♥ Diesen Lack möchte ich heute zu Silvester tragen und er stammt aus einem Mini-Set, den mir mein Liebster vor einiger Zeit geschenkt hat. Ich finde solche Mini-Nagellacke generell sehr praktisch, vor allem weil ich weiß, dass ich ein großes Fläschchen niemals aufbrauchen werde.

xXx English Version

Do you know what I like most about OPI? The names of their nail polishes! Okay, the quality and the colours are amazing too, but I simply love creative naming! My favourite is Lincoln Park After Dark, the rhyme is awesome 
Today I would like to show you another gem when it comes to extraordinary names: Do you have this color in Stock-holm? I don't really understand what it's supposed to mean if I'm honest - but I love the way it sounds! It's a nail polish from a mini set my fiancé bought for me a while ago. I decided to wear it on New Year's Eve and I'm simply in love with this colour 


Bei dem Lack handelt es sich um ein schönes Lila, bei dem generell eine Schicht reicht; möchte man einen intensiveren und dunklen Ton auf seinen Nägeln, braucht man zwei Schichten. Ich gebe zu: Ich bin nicht sehr talentiert was Lackieren angeht - aber mit Lacken von OPI kriege ich immer ein schönes Ergebnis hin, nicht zuletzt dank des tollen Pinsels, der einfach eine perfekt Form hat!

xXx English Version

I must confess that I'm not very talented when it comes to painting my nails - but I always get a nice result with products from OPI simply because their brush is so perfect and easy to use! This lavender colour is also very beautiful to look at - I only need one layer of nail polish et voilà! If you want a more intense lilac shade, you'll have to apply two layers.


What is your favourite name of a nail polish?
Welchen Nagellacknamen mögt ihr am liebsten?

21 comments:

  1. Fantastic colour dear ❤

    Happy New Year to you !!
    kisses from Poland
    Joanna ❤

    ReplyDelete
  2. Pretty color :)
    Happy New Year!

    ReplyDelete
  3. Am male n nt female but I must confess I love the nail polish you wear, will suggest same for my girl..

    .... LAST POST OF THE YEAR

    ReplyDelete
  4. Nice post dear :)
    I wish you delightful holidays
    Hope you have a great time

    Kisses
    x Isabelle | Outfit Van De Dag
    Facebook Page *Click*

    ReplyDelete
  5. Hallo,sehr schöne Farbe :)Ich hatte mal einen pflaumenfarbenen Nagellack und habe ihn sehr geliebt <3 Liebe Grüße :)

    ReplyDelete
  6. I agree. The names of nail polish are very creative! :)

    ReplyDelete
  7. Toller Lack !
    Ich wünche dir ein frohes neues Jahr!:)

    ReplyDelete
  8. Lovely color dear!)
    Best wishes for a pleasant and successful New Year!

    ReplyDelete
  9. Oh, ich glaube, ich habe da keinen Favoriten. Aber ich finde etliche Namen sehr originell. Ein Frohes Neues Jahr und viele Grüße

    ReplyDelete
  10. Hi Liana !!
    I love the color of this nail polish *-*
    A happy new year to you...
    Kisses

    blogpatyrezende.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love your post, great content!
    Happy New Year!! Wish you and your loved ones all the best!
    MyLyfeMyStory

    ReplyDelete
  12. I love O.P.I !
    Anyway; Happy new year 2016 ! I wish you a year full of good luck, health, success, joy and love.

    xoxo from Paris

    http://www.mathildesdaily.com/

    ReplyDelete
  13. Great color...love purple and Opi brand too!!Great choice!!
    Kisses
    Ale
    http://alespinkfairytale.blogspot.it/

    ReplyDelete
  14. I like different brands of nail polishes but this color from OPI is so great :-)

    ReplyDelete
  15. Your nails is very pretty, this color is beautiful and amazing. Ps. Sorry for my bad english, because, Im from Serbia and Im dont speak English or German (but I study german and english in school :/ ) Very good post.. Im your now follower :)

    Smoothie Glam

    ReplyDelete
  16. Die Farbe ist richtig schön! :)
    Mein Lieblingsnagellack ist '55 Get The Blues' von Catrice, aber ich mag eigentlich alle meine Nagellacke gerne bzw trage sie auch alle ab und zu!
    Liebst, Lea.
    http://erdbeertiramisu.blogspot.de/

    ReplyDelete
  17. Hahaha I laughed a lot with the nailpolish name... I can't believe it! Thanks for sharing, such an original post :)

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com
    Walking Freckle

    ReplyDelete
  18. I really like this color, good start in 2016

    ReplyDelete
  19. this shade of purple is amazing!!!!!! cool name too:)

    ReplyDelete
  20. Hallo Liebes,
    dieses Lila ist ja wirklich hübsch. Aber Lila trage ich leider selten.
    Liebe Grüße
    Caro

    ReplyDelete